مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 07:402023-11-20اقتصادي

تامین اراضی برای ساخت 180 هزار واحد مسکن ملی در آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون اراضی مورد نیاز برای ساخت 180 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در استان تامین شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون اراضی مورد نیاز برای ساخت 180 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در استان تامین شده است.

سید محسن حمزه لو در گفت و گو با ایسنا افزود: سهمیه آذربایجان غربی از ساخت مسکن در طرح نهضت ملی احداث 203 هزار واحد مسکونی است که این مساله با تلاش جهادی همکاران اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با جدیت دنبال می شود.

وی ادامه داد: در بخش آماده سازی در حال حاضر 25 پروژه آماده سازی در سطح استان فعال بوده و بر اساس ارزیابی های سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه قرارگاه مسکن وزارت راه و شهرسازی، آذربایجان غربی جزو استان های پیشرو در موضوع آماده سازی است.

حمزه لو با بیان اینکه ولید مسکن و اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی در اراضی تامین شده در حال اجراست، تصریح کرد: اجرای طرح های آماده سازی اراضی در قالب طرح های نهضت ملی مسکن با جدیت در آذربایجان غربی دنبال می شود و این روند طبق برنامه ریزی انجام شده در 450 هکتار از اراضی تامین شده، در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اراضی برای ساخت 180 هزار واحد مسکن ملی در آذربایجان غربی

تامین اراضی برای ساخت 180 هزار واحد مسکن ملی در آذربایجان غربی