مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-21حوادث

ارتباط مستقیم تغییرات جوی با افزایش تلفات گازگرفتگی


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: تغییرات ناگهانی جوی مانند کاهش دما، بارش های پیش بینی نشده و عدم آمادگی هموطنان برای استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد ارتباط مستقیم با افزایش آمار مرگ و میر با این کشنده خاموش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی عباسی امروز سه شنبه 30 آبان ماه امسال طی گفت وگویی با هشدار به هموطنان در نحوه استفاده از وسایل گازسوز، اظهار کرد: طی 7 ماهه امسال 17 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد 15 نفر مرد و بقیه زن بودند.

وی افزود: براساس آمار نوشهر با 4 ، آمل و نور هر کدام با سهد، سیمرغ با 2و به ترتتیب بیشترین و شهرستان های رامسر، تنکابن، چالوس، قائمشهر و ساری هر کدام با یک فوتی کمترین فوتی گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: فروردین با 5 ، اردیبهشت و تیر با 3 ، خرداد ، مرداد و مهر ماه  با 2 به ترتیب بیشترین آمار منوکسید کربن را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با تأکید بر ارتباط مستقیم تغییرات جوی و افزایش مرگ و میز ناشی از گازگرفتگی، تصریح کرد: تغییرات ناگهانی جوی مانند کاهش دما، بارش های پیش بینی نشده و عدم آمادگی هموطنان برای استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد ارتباط مستقیم با افزایش آمار مرگ و میر با این کشنده خاموش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط مستقیم تغییرات جوی با افزایش تلفات گازگرفتگی

ارتباط مستقیم تغییرات جوی با افزایش تلفات گازگرفتگی