مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:502023-10-31پزشكي

کمبود و تربیت بهورز دغدغه حوزه بهداشت


معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موضوع کمبود و تربیت بهورز را یکی از محورهای مهم و دغدغه های حوزه بهداشت دانست و گفت: سلامت و پزشک خانواده دو محور جدا از هم نیستند.

- بنابراین اگر بتوانیم زیرساخت پزشک خانواده را به شایستگی در هر شهرستان آماده کنیم دغدغه چندانی در این حوزه نخواهیم داشت.

دکتر حسین فرشیدی سه شنبه 9 آبان، در نشست مشترک با هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی همدان،اظهار کرد: سطح بندی در حوزه بهداشت باید در هر شهر و روستا وجود داشته باشد و در این راستا مراقب سلامت بسیاری از اقدامات را برای مردم انجام می دهد و رابط مناسبی بین افراد و پزشک خواهد بود و بعد از سطح بندی، بسیاری از کارها و مشکلات به صورت روان تر انجام می شود.

وی متذکر شد: بیش از دو میلیون همیار سلامت و 370 هزار سفیر سلامت در سطح کشور داریم اما در بخش های زیادی آموزش ها متناسب با حوزه سلامت نیست، برقراری ارتباط کلامی اولین محور برخورد با جامعه در این رابطه است که باید محور توجه در همه حوزه های ارائه خدمت باشد.

وی تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان در تأمین زیرساخت های آموزشی، بهداشتی و درمانی و تدوین برنامه استراتژیک عملکرد در خور تحسینی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود و تربیت بهورز دغدغه حوزه بهداشت

کمبود و تربیت بهورز دغدغه حوزه بهداشت