مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-29سياسي

جلال زاده: تمرکز ما توقف عملیات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در غزه است


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر هیاتی از این کمیسیون به روسیه گفت: ما در این سفر با همتایان خود در مجلس نمایندگان روسیه و برخی از معاونان وزارت خارجه دیدار می کنیم که هدف اجماع سازی علیه رژیم صهیونیستی و تمرکز بر .

- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر هیاتی از این کمیسیون به روسیه گفت: ما در این سفر با همتایان خود در مجلس نمایندگان روسیه و برخی از معاونان وزارت خارجه دیدار می کنیم که هدف اجماع سازی علیه رژیم صهیونیستی و تمرکز بر توقف عملیات جنایتکارانه این رژیم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید جلال زاده در بدو ورود به مسکو در توضیح اهداف سفر هیات پارلمانی ایران به روسیه اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در روزهای اولیه عملیات طوفان الاقصی اقدامات متعددی انجام داد که از جمله آن اعزام هیات هایی به کشورهایی است که در حمایت از مردم فلسطین با جمهوری اسلامی ایران هم آوا هستند.

وی ادامه داد: تاکنون هیاتی از کمیسیون امنیت ملی به عراق، سوریه و لبنان اعزام شده اند بنده و چند نفر از همکارانم نیز هفته گذشته در قطر بودیم و با اسماعیل هنیه، رییس مجلس و همتایان خود و همچنین مقاماتی از وزارت خارجه قطر ملاقات هایی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلال زاده: تمرکز ما توقف عملیات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در غزه است

جلال زاده: تمرکز ما توقف عملیات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در غزه است