مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-04بين الملل

پایان سکوت حکیمانه نصرالله


مجموعه تحولات نشان می دهد در آینده نزدیک احتمال گسترش جنگ زیاد نیست و بازیگران منطقه ای علاقه ای به درگیر شدن در نبردی طولانی و فرسایشی ندارند.

- حسن لاسجردی، تحلیلگر مسائل بین الملل در یادداشتی اختصاصی برای جماران نوشت: سکوت یا عدم موضع گیری آقای سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان یک مسأله ویژه به شمار می رفت؛ عموما در بحران های منطقه ای که یک طرف آن اسراییل بود، نیروهای مقاومت و به خصوص حزب الله لبنان موضع گیری ها و اقدامات قابل توجهی صورت می دادند.

سکوت ایشان محل سوال بود و این سکوت حکیمانه در فرصت مناسب پس از کسب اطلاع کافی از تحولات نظامی و رصد ابعاد مختلف موضوع شکست تا نقشه راه مناسبی برای آینده ارائه شود.

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود از نقش آمریکا در تحولات منطقه، شکست اسراییل و امیدهای آینده مقاومت گفت و جان تازه ای به نیروهای محور مقاومت بخشید.

او به اسراییل هشدار داد که در حال حاضر رقابت نظامی تنها بین نیروهای اسراییلی و حماس است و هنوز سایر نیروهای مقاومت به طور جدی وارد فضای درگیری با اسراییل نشده اند.

تلاش آقای نصرالله این بود که نشان دهد اسراییل شکست پذیر است و همانگونه که حزب الله لبنان توانست این رژیم را شکست دهد و اسراییل را به عقب نشینی وا دارد، نیروهای مقاومت نظیر حماس نیز توان انجام این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سکوت حکیمانه نصرالله

پایان سکوت حکیمانه نصرالله