مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-03سياسي

شاهد آثار مجاهدت دانشجویان انقلابی را در اعتلای ایران هستیم


ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، در بیانیه ای تاکید کرد که امروز آثار مجاهدت دانشجویان انقلابی و پیرو خط امام(ره) در نفی استکبار و استعمار را در اعتلا و عزت ایران و ایرانیان در بسیاری از نقاط جهان شاهدیم.

- ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، در بیانیه ای تاکید کرد که امروز آثار مجاهدت دانشجویان انقلابی و پیرو خط امام(ره) در نفی استکبار و استعمار را در اعتلا و عزت ایران و ایرانیان در بسیاری از نقاط جهان شاهدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم فرا رسیدن یوم الله 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی در سال 1358، نقطه عطفی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی است که نقش مهمی در کوتاه کردن دست استکبار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

با گذشت بیش از چهار دهه از حماسه به یادماندنی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، به دست دانشجویان بصیر و انقلابی، همچنان شور استکبارستیزی که نشات گرفته از آرمان های انقلاب و امام راحل(ره) است در جوانان غیور و ولایی میهن اسلامی موج می زند و مرگ بر آمریکا به عنوان خط مشی در آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد آثار مجاهدت دانشجویان انقلابی را در اعتلای ایران هستیم

شاهد آثار مجاهدت دانشجویان انقلابی را در اعتلای ایران هستیم