مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-01بين الملل

توجیهات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به اردوگاه جبالیا


سخنگو ارتش رژیم صهیونیستی در گفت وگو با خبرنگار سی ان ان اعتراف کرد که این رژیم مسئول بمباران اردوگاه «جبالیا» در شمال نوار غزه بوده است.

- سخنگو ارتش رژیم صهیونیستی در گفت وگو با خبرنگار سی ان ان اعتراف کرد که این رژیم مسئول بمباران اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع پزشکی و مقامات فلسطینی روز سه شنبه به الجزیره گفتند که تعداد شهدای کشتار اردوگاه جبالیا از 100 نفر بالاتر رفته است.

ریچارد هچت سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این رابطه هیچ اظهار پشیمانی نکرد و به وولف بلیتزر مجری و خبرنگار تلویزیون سی ان ان گفت: یک فرمانده ارشد حماس در این منطقه بود.

متاسفانه او مجددا پشت غیرنظامیان پنهان شد.

این سخنگو در ادامه اظهارات وقیحانه خود افزود: البته می دانم که بسیاری از غیرنظامیان بی گناه، مردان و زنان و کودکان احتمالا کشته شده اند اما به هر حال این تراژدی جنگ است.

مجری سی ان ان از گفته های سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شوکه و خشمگین شد و گفت: شما می دانستید که آوارگان آنجا هستند اما همچنان تصمیم گرفتید آن جا را بمباران کنید! و در تلاش بودید تا فرمانده حماس را به قتل برسانید! رژیم صهیونیستی روز سه شنبه با حمله به اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه مرتکب کشتار دسته جمعی دیگری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجیهات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به اردوگاه جبالیا

توجیهات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به اردوگاه جبالیا