مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 18:562023-10-25بين الملل

نماینده حماس در ایران: مردم غزه اهل مقاومت و سربلندی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، خالد قدومی نماینده حماس در ایران عصر امروز در نشست بررسی تحولات اخیر و تشریح عملیات طوفان الاقصی در جمع حامیان فلسطین در ساوه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: نیروهای حماس به دلیل ظلم و ستمی که بیش از 75 سال بر مردم فلسطین روا می شد، با ابتکار عملیات طوفان الاقصی دشمن را غافلگیر کرد و به موفقیت بزرگی دست یافت.

وی تصریح کرد: این موفقیت بزرگ دلیل نابودی اسراییل است و همانطور که رهبر عزیز ایران فرمودند این شکست ترمیم پذیر نیست.

نماینده حماس در ایران با اشاره به وضعیت شب گذشته در غزه، شمار شهدای هولوکاست اسراییلی علیه مردم غزه را 6 هزار نفر اعلام کرد و افزود: از مجموع شهدا 2 هزار و 360 کودک، یک هزار و 292 زن و دختر و 295 نفر سالخورده هستند، یک هزار و 550 شهید زیر آوار ماندند و آمار مجروحان به 16 هزار و 20 نفر رسیده است.

قدومی گفت: 12 هزار تن بمب و مواد منفجره بر سر مردم بی دفاع غزه ریخته شده است، حجم مواد منفجره معادل یک بمب اتمی است که در هیروشیما ریخته شد، در هر کیلومتر مربع از نوار غزه حدود 23 تن بمب ریخته شده است.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر یک میلیون و 400 هزار نفر که حدود 70 درصد ساکنان نوار غزه را شامل می شوند، از منازل خود آواره و در 222 پناهگاه مستقر شدند، ادامه داد: اسراییل 644 هشدار علیه خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده حماس در ایران: مردم غزه اهل مقاومت و سربلندی هستند

نماینده حماس در ایران: مردم غزه اهل مقاومت و سربلندی هستند