مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-15اجتماعي

مطالبات دانش آموزان معلول در شبکه فارس پیگیری می شود


مدیرکل صداوسیمای فارس در جمع روشندلان مجتمع شوریده شیرازی گفت: با تحقق شیراز به عنوان شهر دوستدار معلول، زیرساخت های لازم برای زندگی بهتر روشندلان فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، احمد پهلوانیان در دیدار با دانش آموزان روشن دل بیان کرد: تلاش می کنیم، صدای مطالبه ی دانش آموزان توان خواه از طریق صدا و سیما به گوش مسئولان رسانده شود.

دانش آموزانی که در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل هستند از نامناسب بودن خیابان ها و نبود امکانات ویژه نابینایان و معلولان در بوستان ها گلایه کردند و از مدیرکل صدا و سیمای فارس خواستند تا صحبت آن ها را به گوش مسئولان برسانند.

عابدی مدیر اداره آموزش و پرورش مدارس استثنایی استان فارس با تقدیر از اقدامات صدا و سیمای فارس بویژه تولید برنامه هایی مانند روشنا و اطلاع رسانی اثر گذار در خصوص جامعه معلولان و با بیان اینکه در این استان 5 هزار و 500 دانش آموز نابینا و معلول در مدارس استثنایی مشغول به تحصیل هستند گفت: در مدارس، از جمله مجتمع آموزشی نابینایان شوریده شیراز ی که 120 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی را در دل خود جای داده است تلاش شده همه امکانات برای آن ها فراهم شود، اما این دانش آموزان، هم نابینا ها و هم دانش آموزان معلول در سطح جامعه به دلیل نبود زیرساخت مناسب معلولان و نابینایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات دانش آموزان معلول در شبکه فارس پیگیری می شود

مطالبات دانش آموزان معلول در شبکه فارس پیگیری می شود