مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:152023-10-30بين الملل

اخراج فلسطینیان از روستایی در کرانه باختری در بحبوحه جنگ غزه


در بحبوحه جنایت رژیم صهیونیستی علیه غزه، صهیونیست ها در دیگر نقاط هم بیکار ننشسته و هر لحظه ظلمی را بر ساکنان اصلی این مرز و بوم روا می دارند؛ - در بحبوحه جنایت رژیم صهیونیستی علیه غزه، صهیونیست ها در دیگر نقاط هم بیکار ننشسته و هر لحظه ظلمی را بر ساکنان اصلی این مرز و بوم روا می دارند؛ در کرانه باختری ساکنان فلسطینی یک روستا، تحت فشار ظرف یک ساعت سرزمینشان را رها کرده و رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در عرض یک ساعت، روستای بادیه نشین وادی السیق در کرانه باختری اشغالی به طور کامل تخلیه شد و 200 نفر از ساکنان آن با احشام خود پیاده مجبور به خروج شدند.

در 12 اکتبر، پنج روز پس از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، ساکنان فلسطینی وادی السیق می گویند که ده ها صهیونیست که در میانشان شهرک نشین و سرباز و پلیس به چشم می خورد، به روستایشان آمدند و به آنها یک ساعت فرصت دادند تا سرزمین خود را ترک کنند.

به گفته فلسطینی ها، برخی از آنها شهرک نشینان محلی بودند که لباس نظامی به تن داشتند و مرتبا اهالی این روستا را مورد آزار و اذیت قرار می دادند، در حالی که برخی دیگر لباس های غیرنظامی پوشیده بودند.

شاهدان به خبرگزاری فرانسه گفتند، خودروهای ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی هم در محل حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج فلسطینیان از روستایی در کرانه باختری در بحبوحه جنگ غزه

اخراج فلسطینیان از روستایی در کرانه باختری در بحبوحه جنگ غزه