مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-07فرهنگي

خاکسپاری 2 هنرمند و استعفای مرضیه برومند


خاکسپاری گلپا و الهام شکیب، استعفای مرضیه برومند، درگذشت یک چهره، رونمایی از «مادر بازی های باستانی جهان»، معرفی «پروین اعتصامی»، «کیکاووس وشمگیر» و «آثار مولانا» به یونسکو و جزییات تازه از گورخُفته های اهواز از اخبار فرهنگی هنری 16 آبان ماه بود.

- خاکسپاری گلپا و الهام شکیب، استعفای مرضیه برومند، درگذشت یک چهره، رونمایی از مادر بازی های باستانی جهان ، معرفی پروین اعتصامی ، کیکاووس وشمگیر و آثار مولانا به یونسکو و جزییات تازه از گورخُفته های اهواز از اخبار فرهنگی هنری 16 آبان ماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سه شنبه 16 آبان ماه، پیکرهای به خاک سپرده شدند.

استعفای مرضیه برومند تازه هایی از 2 اکران همچنین استعفای ساخته شراره سروش و با تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی از 29 آبان تا 7 آذر به نمایش درمی آید.

سورن در بنگلادش افزون بر این ها، فیلم کوتاه داستانی سورن به کارگردانی و نویسندگی سحر شادلو دومین حضور خود را در بیست ودومین دوره جشنواره بین المللی داکا در بنگلادش در بخش فیلم های کوتاه و مستقل تجربه خواهد کرد.

درگذشت یک چهره خبری از وزیر ارشاد در حاشیه بازدید از جشنواره همام که در فرهنگستان هنر در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران از خریداری بخشی از آثار این جشنواره از سوی این وزارتخانه خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاکسپاری 2 هنرمند و استعفای مرضیه برومند

خاکسپاری 2 هنرمند و استعفای مرضیه برومند