مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-06اجتماعي

چگونه کودکان را کتابخوان کنیم؟


کودکان از آنجا که هنوز به سن تشخیص درست و غلط بودن یک رفتار از سوی والدین خود نرسیده اند از رفتارهای آن ها الگوبرداری می کنند که به همین دلیل برای پرورش کودکانی اهل مطالعه در ابتدایی ترین قدم باید والدین خود دست به کار شده و به مطالعه روی بیاورند.

- ایسنا/لرستان یک روانشناس گفت: کودکان از آنجا که هنوز به سن تشخیص درست و غلط بودن یک رفتار از سوی والدین خود نرسیده اند از رفتارهای آن ها الگوبرداری می کنند که به همین دلیل برای پرورش کودکانی اهل مطالعه در ابتدایی ترین قدم باید والدین خود دست به کار شده و به مطالعه روی بیاورند.

رضا منصوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: والدین آینه تمام نمای تربیت کودکان بوده و تمــام رفتارها و گفتارهای والدین در ذهن کودک ثبت و ضبط می شوند، کودکان از آنجا که هنوز به سن تشخیص درست و غلط بودن یک رفتار از سوی والدین خود نرسیده اند از رفتارهای آن ها الگوبرداری می کنند که به همین دلیل برای پرورش کودکانی اهل مطالعه در ابتدایی ترین قدم باید والدین خود دست به کار شده و به مطالعه روی بیاورند.

وی ادامه داد: اگر می خواهید کودک کتابخوان داشته باشید، ابتدا باید خودتان کتابخوان باشید.

منصوری با اشاره به اینکه کتاب خواندن در حضور بچه ها به آن ها نشان می دهد که کتاب فقط برای یادگیری نیست و لذت بخش هم هست، افزود: پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه کودکان را کتابخوان کنیم؟

چگونه کودکان را کتابخوان کنیم؟