مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-26بين الملل

پالتیکو: دیپلمات های اروپایی مخالف اشتراک اطلاعات مهم با مجارستان هستند


نشریه پالتیکو گزارش داد، دیپلمات های اروپایی در گفت وگوهای خصوصی خود این مسئله را بیان می کنند که آیا باید اطلاعات حساس را با «ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان به اشتراک بگذارند یا خیر؛ - نشریه پالتیکو گزارش داد، دیپلمات های اروپایی در گفت وگوهای خصوصی خود این مسئله را بیان می کنند که آیا باید اطلاعات حساس را با ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان به اشتراک بگذارند یا خیر؛ زیرا این نخست وزیر حامی روسیه بوده و موضعش درباره این کشور با دیگر کشورهای اروپایی متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و ویکتور اوربان در حاشیه نشست ابتکار کمربند و جاده در پکن با یگدیگر دیدار و پیرامون روابط دوجانبه مذاکره و رایزنی کردند.

یک دیپلمات ارشد به نشریه پالتیکو گفت: اگر من جای اوکراین بودم، تا زمانی که اوربان در اتاق مذاکره است، احساس راحتی نمی کردم و چیزی از برنامه هایم نمی گفتم.

یک دیپلمات دیگر در گفت وگو با این نشریه بیان کرد: هیچ نشانه معتبری از سوی سرویس های امنیتی مبنی بر وجود خطر در این جبهه و در رابطه با تماس ها میان روسیه و مجارستان وجود ندارد.

طبق این گزارش، اتحادیه اروپا همچنین تهدیدی از سوی رابرت فیتسو نخست وزیر جدید اسلواکی که وعده داده دیگر به اوکراین تسلیحات ندهد، نمی بیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالتیکو: دیپلمات های اروپایی مخالف اشتراک اطلاعات مهم با مجارستان هستند

پالتیکو: دیپلمات های اروپایی مخالف اشتراک اطلاعات مهم با مجارستان هستند