مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:402023-10-29بين الملل

پیام دوگانه آمریکا به ایران


دیوید سنگر و جولیان بارنز 27 اکتبر 2023 در گزارشی نوشتند: دستیاران رییس جمهور بایدن گفتند که حملات روز جمعه آمریکا به دو انبار مهمات نظامی ایران در سوریه با دقت طراحی شده بود تا دو پیام متمایز به تهران ارسال کند.

- روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با پرداختن به سیاست ایران و آمریکا در ارتباط با جنگ غزه می نویسد: مقامات آمریکایی می گویند که حملات هوایی ایالات متحده حاوی پیام های دوگانه به ایران است.

در همین ارتباط وزیر دفاع آمریکا گفت که اگر حملات مورد حمایت ایران متوقف شود، ایالات متحده هیچ قصد و تمایلی برای درگیر شدن در خصومت های بیشتر ندارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو، دیوید سنگر و جولیان بارنز 27 اکتبر 2023 در گزارشی نوشتند: دستیاران رییس جمهور بایدن گفتند که حملات روز جمعه آمریکا به دو انبار مهمات نظامی ایران در سوریه با دقت طراحی شده بود تا دو پیام متمایز به تهران ارسال کند.

  اولین پیام این بود که اگر حملات نیرو های نیابتی ایران به نیرو های آمریکایی تشدید شود، ایالات متحده را وادار به نوعی رویارویی نظامی آشکار با ایران می کند که هر دو کشور از زمان انقلاب ایران در سال 1979 از آن اجتناب کرده اند.

پیام دوم هم این بوده که اگر حملات متوقف شود، هر دو طرف می توانند بی سروصدا عقب نشینی کنند و به موضع قبلی خود بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دوگانه آمریکا به ایران

پیام دوگانه آمریکا به ایران