مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 23:252023-11-07بين الملل

اهدای 10 میلیون لیتر سوخت به بیمارستان های غزه توسط عراق


به منظور کاهش آلام برادران ملت فلسطین در نوار غزه که مورد تجاوز و محاصره نیروهای اشغالگر صهیونیستی قرار دارند، شورای وزیران تصمیم گرفت  به میزان 10 میلیون لیتر سوخت گازوییل به بیمارستان های غزه اهدا کند.

- در این بیانیه آمده است: به منظور کاهش آلام برادران ملت فلسطین در نوار غزه که مورد تجاوز و محاصره نیروهای اشغالگر صهیونیستی قرار دارند، شورای وزیران تصمیم گرفت  به میزان 10 میلیون لیتر سوخت گازوییل به بیمارستان های غزه اهدا کند.

دولت عراق تصویب کرد که 10 میلیون لیتر سوخت گازوییل را به بیمارستان های غزه اهدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس  به نقل از موازین نیوز، چهل و پنجمین نشست عادی هیات دولت عراق  که امروز به ریاست محمد شیاع السودانی، نخست وزیر این کشور برگزار شد، با تصویب ارسال سوخت به نوار غزه همراه بود.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق در بیانیه ای اعلام کرد: در این جلسه وضعیت کلی کشور مورد بحث و بررسی هیات دولت قرار گرفت و مهمترین پرونده های اساسی و روند اجرای آن پیگیری و تصمیماتی در مورد آنها گرفته شد.

در این بیانیه آمده است: به منظور کاهش آلام برادران ملت فلسطین در نوار غزه که مورد تجاوز و محاصره نیروهای اشغالگر صهیونیستی قرار دارند، شورای وزیران تصمیم گرفت  به میزان 10 میلیون لیتر سوخت گازوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 10 میلیون لیتر سوخت به بیمارستان های غزه توسط عراق

اهدای 10 میلیون لیتر سوخت به بیمارستان های غزه توسط عراق