مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:162023-11-04سياسي

حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه یک جهاد مسلم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیزدهم آبان ماه؛ سالروز شهادت دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال 1357 و نیز سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358، که به نام های روز دانش آموز و روز مبازره با استکبار جهانی نام گذاری شده است.

با توجه به اینکه در زمان کنونی با جنگ ترکیبی، روانی و تبلیغاتی گسترده دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص با بهره گیری از فضای مجازی علیه نسل جوان و دانش آموزان مواجه هستیم، حضور راهپیمایی 13 آبان به عنوان یک تکلیف ضرورت دارد.

حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان یک جهاد مسلم می داند و می گوید: حضور در راهپیمایی 13 آبان براساس ملاک و معیار شرعی و علمی، یک جهاد مسلم است و ثواب جهاد در راه خدا را دارد.

وی از مردم شریف استان خواست، برای شرکت در راهپیمایی وضو بگیرند و به قصد قربت و فقط برای رضای خدا و برای دفاع از مظلوم که در دین سفارش اکید شده که دشمن ظالم باشید و کمک کار مظلوم باشید؛ در راهپیمایی شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: الان دشمن تر از رژیم صهیونیستی برای اسلام و مسلمین و مظلوم تر از ملت فلسطین و غزه در عالم وجود ندارد، لذا حسب وظیفه الهی به قصد جهاد در راه خدا در این راهپیمایی همه با فریاد مرگ بر آمریکا که مرگ بر ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه یک جهاد مسلم است

حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه یک جهاد مسلم است