مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-19اقتصادي

استمداد فرماندار خمیر از اتاق بازرگانی و شرکت سیمان


در راستای هم افزایی و تقویت ساختار بازرگانی و تولید و همچنین سهم شهرستان خمیر از مسئولیت های اجتماعی، نشست سه جانبه با حضور فرماندار خمیر، رییس و اعضای اتاق بازرگانی استان و مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سیمان هرمزگان در فرمانداری خمیر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر امروز در این نشست با اشاره به نقش اتاق بازرگانی و بنگاه های اقتصادی فعال در شهرستان، اظهار داشت: خمیر، شهرستانی دارای استعداد و باسابقه بلند در حوزه تولید و تجارت می باشد و قطعاً حوزه های بازرگانی و تولید می توانند نقش مهمی در توسعه شهرستان داشته باشد.

وی افزود: اتاق بازرگانی و صنایع فعال در شهرستان می توانند با ایفای مسئولیت های اجتماعی که دارند به توسعه این منطقه کمک کنند.

خواستار اضافه کرد: گرچه صنایعی مانند سیمان طی این سال ها کمک های شایانی را در راستای مسئولیت های اجتماعی داشته اما در چهارچوب تعاملات مشترک با اتاق بازرگانی استان و هدفمند کردن آن می توان سهم بیشتری در راستای مسئولیت های اجتماعی و خدمات عام المنفعه داشته باشند.

فرماندار خمیر در پایان خاطرنشان کرد: ما به عنوان نماینده دولت نیز آمادگی هرگونه همکاری و پشتیبانی از برنامه ها و فعالیت ها این دو بخش را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمداد فرماندار خمیر از اتاق بازرگانی و شرکت سیمان

استمداد فرماندار خمیر از اتاق بازرگانی و شرکت سیمان