مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:352023-10-28بين الملل

رژیم صهیونیستی، عفو بین الملل را «یهود ستیز» خواند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از آنکه گروه حقوق بشری سازمان عفو بین الملل خواستار برقراری «آتش بس فوری» در غزه شد، رژیم صهیونیستی اظهارات این سازمان را به دلیل انتقاداتی که علیه اقدامات وحشیانه اش در نوار غزه مطرح شده، - رژیم صهیونیستی در اعتراض به مواضع سازمان عفو بین الملل درباره جنایات جنگی گسترده این رژیم در نوار غزه، یهود ستیز خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از آنکه گروه حقوق بشری سازمان عفو بین الملل خواستار برقراری آتش بس فوری در غزه شد، رژیم صهیونیستی اظهارات این سازمان را به دلیل انتقاداتی که علیه اقدامات وحشیانه اش در نوار غزه مطرح شده، مغرضانه خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپولیتیکو، در بیانیه سازمان عفو بین الملل آمده است که نقض جدی قوانین بشردوستانه بین المللی از جمله جنایت های جنگی در نوار غزه همچنان ادامه دارد .

اظهارات مطرح شده در این بیانیه مبنی بر وقوع جنایات جنگی در نوار غزه، واکنش شدید رژیم صهیونیستی را در پی داشته است، طوری که لیور هیات سخنگوی وزارت امور خارجه این رژیم در باب موضع گیری این چنینی عفو بین الملل به پولیتکو گفت: سازمان عفو بین الملل یک سازمان یهودی ستیز است که علیه اسراییل مغرضانه رفتار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی، عفو بین الملل را «یهود ستیز» خواند

رژیم صهیونیستی، عفو بین الملل را «یهود ستیز» خواند