مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-08اقتصادي

تاکید چندین باره آبفا بر سلامت آب شرب مردم کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب همه شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد سالم و بهداشتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، امید صالحی در جریان بازدید مدیران کل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تأسیسات آبی استان گفت: شکستگی ها در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد توان زیادی از آب و فاضلاب می گیرد و از مجموع 8000 کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب در استان حدود 40 درصد آن فرسوده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای حل معضل قدیمی شکستگی لوله های آب در یاسوج،دولت سیزدهم اعتباری بالغ بر 220 میلیارد تومان را مصوب کرده که تاکنون حدود 60 میلیارد تومان تخصیص و بیش از 35 کیلومتر از شبکه های آب در مرکز استان اصلاح شده است.

  وی از منطقی شدن روند اصلاح شکستگی ها خبر داد و با اشاره به یک شکستگی پر حاشیه گفت: در جمعه بازار برای اصلاح یک شکستگی و  جلوگیری از هدر روی گسترده نیازمند مجوز شهرداری و رضایت مغازه دار و تخلیه بار میوه آنها بودیم که پس از مرتفع شدن این دو مورد در کمترین زمان این شکستگی اصلاح شد.

این مسوول عنوان کرد: در سایر شهرها نیز از منابع مختلف از جمله اعتبارات داخلی اصلاحاتی در حال انجام است و تقریبأ شهری نیست که پروژه ای در زمینه اصلاح و توسعه خطوط آب نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید چندین باره آبفا بر سلامت آب شرب مردم کهگیلویه و بویراحمد

تاکید چندین باره آبفا بر سلامت آب شرب مردم کهگیلویه و بویراحمد