مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-12اجتماعي

هفته کتاب بستری مناسب برای تقویت کنشگری نوجوانان است


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تشریح جزییات برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی این کانون پرداخت و گفت: هفته کتاب بستری مناسب برای تقویت کنشگری نوجوانان است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، هفته کتاب و کتابخوانی از 23 تا 30 آبان با شعار آینده خواندنی است در سراسر کشور برگزار می شود.

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اهمیت کتابخوانی، گفت: توسعه و ترویج کتابخوانی و اجرای برنامه های کتاب محور همواره مورد توجه اداره های استانی کانون بوده است و مربیان همیشه همراه با اجرای برنامه های خلاق و پویا در توسعه و ترویج کتابخوانی نقش آفرین بودند.

وی افزود: سرعت فناوری های نوین ما را مجاب می کند در جهت به روزرسانی دانسته های مان اقدام کنیم تا برای نسل امروز حرفی از جنس خودشان بر اساس نیاز و ضرورت های فرهنگی، تربیتی و اسلامی داشته باشیم.

علامتی با بیان اینکه هدف کلی این برنامه ها، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان، خانواده ها و اولیای تربیتی است، ادامه داد: ارتقای کمی و کیفی فعالیت کتابخوانی در مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر کشور ، تقویت سواد خواندن از طریق تقویت مهارت های دیداری، شنیداری، گفتاری و خوانداری ، توسعه و تعمیق دیدگاه نقادانه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته کتاب بستری مناسب برای تقویت کنشگری نوجوانان است

هفته کتاب بستری مناسب برای تقویت کنشگری نوجوانان است