مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-06سياسي

سیاست های کلی برگزاری انتخابات 1402 تشریح شد


رییس ستاد انتخابات کشور از احتمال برگزاری انتخابات الکترونیک در برخی حوزه ها که تعداد نمایندگانشان کم است خبر داد و تاکید کرد که قطعی شدن این اقدام تا 15 روز آینده اعلام خواهد شد.

- رییس ستاد انتخابات کشور از احتمال برگزاری انتخابات الکترونیک در برخی حوزه ها که تعداد نمایندگانشان کم است خبر داد و تاکید کرد که قطعی شدن این اقدام تا 15 روز آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور در گفت وگویی با برنامه صف اول درباره روند انتخابات مجلس و خبرگان رهبری تا تحقق سیاست های کلی انتخابات در وزارت کشور با اشاره به این که آخرین آمار از ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان 37 نفر در روز اول و اضافه شدن 10 نفر نسبت به دوره قبل است درباره ثبت نام از داوطلبان در قم توضیح داد: همانطوری که بعضی از آقایان علما و مجتهدین در قم حضور دارند ، فرمانداری های مراکز استان ها ثبت نام می کنند از داوطلبان خود حوزه انتخابیه آن استان در ستاد وزارت کشور و فرمانداری قم از همه کسانی که برای هر جای کشور ، همه کشور بله ثبت نام می کنند و قم هم برقرار است.

عملکرد هیات اجرایی انتخابات خبرگان در این دوره وی هم چنین درباره فرآیند انتخابات مجلس خبرگان بر اساس آیین نامه این مجلس گفت: قانون تعریف کرده که آیین نامه انتخاباتی مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های کلی برگزاری انتخابات 1402 تشریح شد

سیاست های کلی برگزاری انتخابات 1402 تشریح شد