مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-01پزشكي

کاهش وزن مبتلایان به دیابت نوع 2 با راهکاری ساده


بر اساس نتایج تحقیق جدید محققان دانشگاه ایلینویز شیکاگو آمریکا، غذا خوردن در زمان محدود که به عنوان روزه متناوب نیز شناخته می شود، می تواند به افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کند تا وزن خود را کاهش دهند و سطح قند خون خود را کنترل کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی بر اساس نتایج تحقیق جدید محققان دانشگاه ایلینویز شیکاگو آمریکا، غذا خوردن در زمان محدود که به عنوان روزه متناوب نیز شناخته می شود، می تواند به افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کند تا وزن خود را کاهش دهند و سطح قند خون خود را کنترل کنند.

به نقل از مدیکال دیالوگز، شرکت کنندگانی که فقط در یک محدوده زمانی هشت ساعته بین ظهر تا هشت بعد از ظهر غذا خوردند، نسبت به شرکت کنندگانی که به آنان آموزش داده شده بود تا 25 درصد کالری دریافتی خود را کاهش دهند، روزانه طی 6 ماه وزن بیشتری از دست دادند.

هر دو گروه کاهش های مشابهی در سطح قند خون طولانی مدت داشتند که با آزمایش هموگلوبین A1C اندازه گیری شد و سطح قند خون را در سه ماه گذشته نشان داد.

این تحقیق در دانشگاه ایلینویز شیکاگو انجام شد و 75 شرکت کننده در سه گروه ثبت نام شدند؛ آنانی که از قوانین غذایی با محدودیت زمانی پیروی می کردند، کسانی که کالری را کاهش دادند و گروه کنترل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش وزن مبتلایان به دیابت نوع 2 با راهکاری ساده

کاهش وزن مبتلایان به دیابت نوع 2 با راهکاری ساده