مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-19اجتماعي

مصدومیت شدید محیط بان اردستانی در درگیری با شکارچیان


چند روز گذشته خبری مبنی بر مصدومیت یکی از محیط بانان اداره محیط زیست شهرستان اردستان در سطح شهر و فضای مجازی مطرح بود که علیرغم پیگیری های متعدد، - ایسنا/اصفهان چند روز گذشته خبری مبنی بر مصدومیت یکی از محیط بانان اداره محیط زیست شهرستان اردستان در سطح شهر و فضای مجازی مطرح بود که علیرغم پیگیری های متعدد، اما اداره محیط زیست اردستان پاسخگوی خبرنگار ایسنا نبود.

با پیگیری های مجدد سرانجام رییس اداره حفاظت محیط زیست اردستان در گفت وگوی کوتاهی با ایسنا، اظهار کرد: پس از حادثه برای یکی از محیط بانان این اداره، با هماهنگی که با اداره کل محیط زیست انجام دادیم، اداره کل اعلام کرد با توجه به اینکه متخلفان دستگیر نشدند و محیط بان اداره مصدوم شده این موضوع را فعلاً رسانه ای نکنید.

محیط زیست چند روز است خبر مصدومیت را اطلاع رسانی نمی کند برادر همسر محیط بان مصدوم به ایسنا گفت: ساعت 20:45 دقیقه چهارشنبه (24 آبان ماه) در روستای رشیدآباد منطقه سفلی زواره بعد از آنکه یک روز و نیم محیط بانان در تعقیب و گریز شکارچیان بودند، این افراد در منطقه گم می شوند.

محمود زارع با بیان اینکه محیط بانان با توجه به اینکه شکارچیان را گم کردند و صدای تیراندازی را شنیدند اقدام به بستن راه اصلی روستا می کنند، گفت: شکارچیان زمانی که از کوه پایین می آیند نزدیک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت شدید محیط بان اردستانی در درگیری با شکارچیان

مصدومیت شدید محیط بان اردستانی در درگیری با شکارچیان