مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:012023-10-30سياسي

پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال استان قم برگزار می شود


مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم گفت: پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال استان قم از روز چهارشنبه 10 آبان ماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سید محمدحسن یزدی نژاد در گفت وگویی خبری با اشاره به برگزاری پنجمین مرحله رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در روزهای 10 الی 12 آبان ماه، اظهار داشت: امسال شاهد حضور پررنگ تیم ها در بخش های مختلف هستیم که انتظار می رود رقابت خوبی بین شرکت کنندگان صورت بگیرد.

وی اهداف این رویداد را موردتوجه قرار داد و گفت: نمایش توانمندی های تخصصی بسیج در عرصه تولید محتوای دیجیتال در بستر فضای مجازی، ارتقا و رشد توانمندی های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی در عرصه تولید محتوای دیجیتال و شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال باهدف اشتغال زایی و رونق اقتصاد و کسب و کار های مجازی و دیجیتال بومی از جمله این اهداف است.

یزدی نژاد اضافه کرد: این رویداد یک ماراتن (48 ساعته در مرحله استانی و 72 ساعته در مرحله کشوری) است که در آن توسعه دهندگان بازی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و تولیدکنندگان پویانمایی از سراسر کشور در دو مرحله استانی و کشوری گرد هم آمده و به رقابت خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال استان قم برگزار می شود

پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال استان قم برگزار می شود