مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-26سياسي

راهبردهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب زمینه ساز افزایش مشارکت مردم در انتخابات است


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به چهار راهبرد ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت انتخاباتی، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به چهار راهبرد ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت انتخاباتی، تلاش برای تحقق همه آنها را اولویت مجریان انتخابات در استان دانست و تحقق آنها را زمینه ساز افزایش مشارکت انتخاباتی مردم دانست.

عابدین خرّم، پنجشنبه، چهارم آبان ماه، در جلسه راهبردهای افزایش مشارکت در انتخابات، از امنیت به عنوان یکی از بنیان های اصلی برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی در 44 سال گذشته یاد کرد و افزود: وضعیت امنیت کشورمان در هر دو بعد داخلی و خارجی مشخص است و خوشبختانه در سایه تلاش ها و برنامه ریزی نهادهای مسوول مشکلی از این بابت نداریم.

وی خاطرنشان کرد: رقابت به عنوان اصل دیگر مورد تاکید در انتخابات و به مثابه اصلی که موجب افزایش مشارکت مردم می شود، در کانون توجه مجریان انتخابات در آذربایجان شرقی قرار دارد.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت گروه های مرجع برای تبیین اهمیت انتخابات برای مردم عزیز و ترغیب آنان به حضوری حداکثری در پای صندوق های رای تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبردهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب زمینه ساز افزایش مشارکت مردم در انتخابات است

راهبردهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب زمینه ساز افزایش مشارکت مردم در انتخابات است