مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-01سياسي

نیروگاه های برق مشهد 3 الی 4 برابر مجموع صنایع آلودگی دارند


نائب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در شهر مشهد چهار نیروگاه برق در داخل شهر داریم که 20 درصد آلودگی هوا ناشی از این چهار نیروگاه است و به تنهایی سه الی چهار برابر مجموع صنایع آلودگی تولید می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی نائب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در شهر مشهد چهار نیروگاه برق در داخل شهر داریم که 20 درصد آلودگی هوا ناشی از این چهار نیروگاه است و به تنهایی سه الی چهار برابر مجموع صنایع آلودگی تولید می کنند.

  ایمان فرهمندی در دومین اجلاس روسای کمیسیون های عمران، حمل و نقل و ترافیک شوراهای اسلامی کلانشهرها که امروز چهارشنبه 10 آبان ماه در مشهد برگزار شد، عنوان کرد: در شورای شهر مشهد در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک از ابتدای دوره تلاش کردیم یک رویکرد سه گانه را در نظر گرفته و پروژه هایی متناسب با نیاز شهر در سه سطح تعریف شده است که در سطح کلان با پروژه هایی با نگاه به آینده شهر و در سطح میانی، مدیریت وضع موجود شهر در نظر گرفته شده و در سطح خرد سعی کردیم به عقب ماندگی های گذشته بپردازیم.

وی افزود: در سطح خرد پروژه های زودبازده و با نگاه ویژه به حوزه های حاشیه شهر با ساز و کار عمرانی، فرهنگی اجتماعی را تعریف کردیم.

فرهمندی ادامه داد: شوراهای اجتماعی محلات قبلا خیلی فعال نبودند اما در این دوره ما آنها را به عنوان متولیان محلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه های برق مشهد 3 الی 4 برابر مجموع صنایع آلودگی دارند

نیروگاه های برق مشهد 3 الی 4 برابر مجموع صنایع آلودگی دارند