مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-15اجتماعي

زنگ کتابخوانی «یار مهربان» مدارس در یزد نواخته شد


آیین رونمایی از طرح زنگ کتابخوانی «یار مهربان» همزمان با آغاز هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار به صورت نمادین در دبستان دخترانه نوربخش شهر یزد برگزار شد.

- ایسنا/یزد آیین رونمایی از طرح زنگ کتابخوانی یار مهربان همزمان با آغاز هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار به صورت نمادین در دبستان دخترانه نوربخش شهر یزد برگزار شد.

محمدمحسن رفیعی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد روز سه شنبه 23 آبان در این مراسم که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولین در آموزشگاه دخترانه نوربخش ناحیه دو شهر یزد برگزار شد، با اشاره به این که مدارس نقش عمده ای در ترویج کتابخوانی بین دانش آموزان دارند، گفت: برای رسیدن به این هدف یکی از این اقدامات مؤثر، اختصاص زنگ کتابخوانی در مدارس است تا دانش آموزان با مطالعه و کتابخوانی آشنا شوند و آمادگی ذهنی و انگیزه های مطالعه دانش آموزان تقویت شود.

وی هدف از اجرای این طرح را ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان دانش آموزان و معلمان، استفاده بهینه از زنگ انشاء و فارسی برمحور کتاب و کتاب خوانی، آشنایی دانش آموزان و معلمان با خدمات متنوع کتابخانه های عمومی، تقویت تمرکز و مهارت خوب گوش دادن دانش آموزان، پرورش تفکر خلاق و تفکر انتقادی برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ کتابخوانی «یار مهربان» مدارس در یزد نواخته شد

زنگ کتابخوانی «یار مهربان» مدارس در یزد نواخته شد