مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-18بين الملل

تظاهرات مردم آمریکا در دفاع از فلسطین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از واشنگتن پست، در ادامه حمایت های مردمی در نقاط مختلف جهان از فلسطین و محکومیت نسل کشی مردم در نوار غزه، - هزاران نفر از مردم آمریکا با تجمع در خیابان های واشنگتن دی سی ضمن محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند و خواستار آتش بس در غزه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از واشنگتن پست، در ادامه حمایت های مردمی در نقاط مختلف جهان از فلسطین و محکومیت نسل کشی مردم در نوار غزه، شامگاه جمعه هزاران نفر از مردم آمریکا با تجمع در خیابان های واشنگتن دی سی، خواستار توقف جنگ در غزه و برقراری آتش بس شدند.

دیروز جمعهدفتر اطلاع رسانی دولت غزه در تازه ترین آمار اعلام کرد شمار شهدای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر (15 مهر) تاکنون، از 12هزار شهید عبور کرده است که بیش از 5 هزار نفر از آن ها کودک و بالغ بر 3 هزار و 300 تن نیز زن هستند.

همزمان با اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت غزه، مارتین گریفیتس، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد گفته است که آمار کشته شدگان (شهدای) حملات اسراییل به نوار غزه، به مراتب بیشتر از ارقام اعلامی است، زیرا به دلیل قطع شبکه های مخابراتی در این منطقه، به روزرسانی اعداد و ارقام به درستی صورت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات مردم آمریکا در دفاع از فلسطین

تظاهرات مردم آمریکا در دفاع از فلسطین