مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-03اجتماعي

بارش های رگباری در آسمان اصفهان تداوم دارد


معاون پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز یکشنبه بر روی استان است.

- نوید حاج بابایی، معاون پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز یکشنبه بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در این مدت در بیشتر مناطق به صورت نیمه ابری، گاهی ابری و بارش های رگبار، وزش باد شدید موقتی، گاهی همراه با رعدوبرق و مه آلودگی پیش بینی می شود.

حاج بابایی بیان کرد: شدت بارش ها از عصر روز پنجشنبه آغاز شده و تا اواسط امروز و روزهای شنبه و یکشنبه در مناطق مستعد تداوم خواهد داشت، در این مدت شرایط جاری شدن روان آب و آب گرفتگی معابر عمومی به صورت محلی نیز وجود دارد.

معاون پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده 3 تا 5 درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 20 و کمینه فردا صبح 8 درجه و کاشان با 23 درجه و فریدونشهر با 3 درجه به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های رگباری در آسمان اصفهان تداوم دارد

بارش های رگباری در آسمان اصفهان تداوم دارد