مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:102023-10-29سياسي

برنامه ریزی برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان در طبس


جلسه برنامه ریزی برای برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان در طبس امروز با حضور جمعی از مسوولان این شهرستان در دفتر امام جمعه طبس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، جلسه برنامه ریزی برای برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان در طبس امروز با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه، اعضای شورای هماهنگی پدافند غیرعامل و  ستاد برگزاری هفته فرهنگی و دیگر مسوولان این شهرستان در دفتر نهاد امامت جمعه طبس برگزار شد.

علی اکبر رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در این جلسه اظهارداشت: مسوولان فرهنگی، آموزشی و تربیتی باید تبلیغات دروغین دشمنان انقلاب اسلامی را با جهاد تبیین خنثی کنند.

   وی با اشاره به اینکه پیگیری ها و اقدامات زیادی طی چند ماه گذشته در زمینه توسعه و تقویت زیرساخت های برق، راه، آب و معدن انجام شده است، افزود: در همین مدت پست برق 132 کیلو ولت دیهوک به عنوان یکی از زیرساخت های مهم برای توسعه بخش دیهوک افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی باند دوم محور طبس - دیهوک آغاز شده، پروژه احداث پایگاه تخصصی امداد و نجات و آسفالت راه دسترسی به منطقه معدنی پروده تسریع پیدا کرده است.

فرماندار ویژه طبس ادامه داد: افزایش پروازهای فرودگاه شهدای طبس محقق شده و پیگیری جدی برای راه اندازی مجدد قطار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان در طبس

برنامه ریزی برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان در طبس