مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-14دانش

نقاشی شوقی برای ادامه زندگی است


یک فعال فرهنگی و هنری، نقاشی را شوقی دانست برای ادامه زندگی و یادآور شد: نقاشی تنها راه من برای حرف زدن است و می توانم با نقاشی به بیان خویشتن بپردازم.

- آمینا کافی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه متولد 1380 از شهر رشت است، اظهار کرد: دیپلم خودم را در رشته گرافیک گرفتم و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته نقاشی از دانشگاه گیلان هستم.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چه اقداماتی در زمینه برگزاری ورکشاپ ها و گالری های فرهنگی و هنری انجام داده، عنوان کرد: با توجه به اینکه تازه فارغ التحصیل شدم و در سال های ابتدایی فعالیت هنری قرار دارم؛ همچنان در حال کشف قابلیت های شخصی خود هستم و لذا نمی خواهم فرصت تجربه گری در زمینه گسترده هنر را از خودم دریغ کنم.

این فعال فرهنگی و هنری ادامه داد: در زمینه برگزاری گالری ها، حدودا از سال 98 به همکاری با گروه نقاشان معاصر گیلان مشغولم و با همکاری نقاشان گیلانی چندین نمایشگاه گروهی در گیلان و تهران برگزار کرده ایم.

این نقاش جوان، با اشاره به مهم ترین و شاخص ترین فعالیت هنری خود، از هدفش برای فعالیت در رشته نقاشی گفت و بیان کرد: به تازگی اولین مجموعه نقاشی خودم را به اتمام رساندم و اولین نمایشگاه انفرادی خودم را در شهر رشت در گالری آرمان به نمایش گذاشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاشی شوقی برای ادامه زندگی است

نقاشی شوقی برای ادامه زندگی است