مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-17اقتصادي

حجم مبادلات تجاری ایران و ترکمنستان به یک میلیارد دلار افزایش می یابد


وزیر راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای افزایش تعداد پروازهای ایران و ترکمنستان خبر داد و گفت: در جلسات با مقامات کشور ترکمنستان از جمله رییس جمهوری هدف گذاری شده تا حجم مبادلات ایران و ترکمنستان در کوتاه ترین زمان به یک میلیارد دلار افزایش یابد.

- وزیر راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای افزایش تعداد پروازهای ایران و ترکمنستان خبر داد و گفت: در جلسات با مقامات کشور ترکمنستان از جمله رییس جمهوری هدف گذاری شده تا حجم مبادلات ایران و ترکمنستان در کوتاه ترین زمان به یک میلیارد دلار افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه ایران پروژه با هدف نمایش دستاوردهای شرکت های ایرانی در ترکمنستان صبح امروز (جمعه 26 آبان) با حضور مهرداد بذرپاش - وزیر راه و شهرسازی ایران - و رشید مردوف - معاون رییس کابینه وزرا و وزیر خارجه امور ترکمنستان - به عنوان رؤسای کمیسیون های مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور افتتاح شد.

در این نمایشگاه بیش از 300 شرکت و فعال اقتصادی ایرانی حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه خدمات فنی و مهندسی و دانش بنیان به معرض نمایش گذاشتند.

هدف از برگزاری این رویداد، تعمیق و توسعه مراودات و مناسبات همه جانبه در حوزه های تجاری، بازرگانی، حمل و نقل و ترانزیت، انرژی، صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، گمرکی، استانی، کشاورزی، علمی، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم مبادلات تجاری ایران و ترکمنستان به یک میلیارد دلار افزایش می یابد

حجم مبادلات تجاری ایران و ترکمنستان به یک میلیارد دلار افزایش می یابد