مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-07سياسي

ثبت نام نهایی 88 نفر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری


محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به آخرین آمار ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز 33 نفر از داوطلبان ثبت نام خود در انتخابات را نهایی کردند که در مجموع سه روز گذشته این میزان به 88 نفر رسید.

- سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان روز سوم ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان، 88 نفر داوطلبان ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به آخرین آمار ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز 33 نفر از داوطلبان ثبت نام خود در انتخابات را نهایی کردند که در مجموع سه روز گذشته این میزان به 88 نفر رسید.

وی افزود: ترکیب سنی  داوطلبان نیز عبارت است از در رده سنی 40 تا 50 سال 25 درصد، 50 تا 60 سال 28 درصد، 60 تا 70 سال 29 درصدو بالای بالای 70 سال 17 درصد در انتخابات ثبت نام کرده اند.

  اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین 69 درصد از جمع متقاضیان سابقه شرکت در انتخابات قبلی خبرگان رهبری را داشته اند و  59 درصد نیز دارای سابقه ایثارگری هستند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره میزان استقبال به ازای هر کرسی گفت:  ایلام، زنجان، سمنان، قم، کردستان، کرمانشاه، تهران، اصفهان، مازندران و اذربایجان غربی به ترتیب بیشترین تعداد داوطلبان را تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام نهایی 88 نفر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری

ثبت نام نهایی 88 نفر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری