مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-14سياسي

برترین و با ارزش ترین شغل زنانه چیست؟


امروزه زنان در بسیاری از مشاغل مهم و حساس از جراحی های پیچیده تا کارزار سیاست حضور دارند و در بسیاری از عرصه ها گوی رقابت را از مردان ربوده اند اما به راستی برترین شغل زنانه جامعه چیست؟ - در سراسر دنیا زنان در مشاغل مختلف مشغول به کار هستند.

برخی از این مشاغل از ابتدا برای زنان آسان بوده، اما برخی دیگر مشاغلی است که زن ها برای به دست آوردنشان به سختی تلاش کردند، زنان جامعه امروز در مشاغل گوناگون از کارگری و دست فروشی گرفته تا حضور در صحنه های مهم علمی، پزشکی، سیاست و اقتصاد حضور دارند، اما به راستی بهترین شغل زنانه چیست؟ زنان هر نقش دیگری که داشته باشند نقشی که برای عموم آن ها ثابت است نقش خانه داریست که زنان حتی در صورت اشتغال خارج از خانه باز هم مایل نیستند آن را به شخص ثالثی بسپارند و ترجیح می دهند خود امور منزل خود و فرزندان را مدیریت کنند.

خانه داری را بسیاری از مردم شغل نمی دانند، برخی هم با تعابیر مانند کار بی مزد و منت، جایگاه آن را کوچک می شمارند، آیا به راستی اینگونه است؟ واقعیت این است که در پشت ظاهر ساده خانه داری ارزش های بزرگی نهفته است؟ ارزش هایی که دهه های اخیر سرمایه داران و صاحبان کارخانه هایی که به دنبال نیروی کار ارزان قیمت بودند، سعی کردند جایگاه آن را کمرنگ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین و با ارزش ترین شغل زنانه چیست؟

برترین و با ارزش ترین شغل زنانه چیست؟