مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 07:102023-11-06اقتصادي

کمبود برق در شهرک صنعتی نی ریز / ضرورت همکاری دستگاه ها با سرمایه گذاران


شهرک سنگ شهید سلیمانی نی ریز یکی از مهم ترین شهرک های صنعتی استان فارس محسوب می شود که نقش مهمی به خصوص در بحث اشتغالزایی منطقه دارد اما این منطقه دارای مشکل کمبود برق پایدار است که موجب شده است کار تولیدکنندگان دچار مشکل شود.

- ایسنا/فارس شهرک سنگ شهید سلیمانی نی ریز یکی از مهم ترین شهرک های صنعتی استان فارس محسوب می شود که نقش مهمی به خصوص در بحث اشتغالزایی منطقه دارد اما این منطقه دارای مشکل کمبود برق پایدار است که موجب شده است کار تولیدکنندگان دچار مشکل شود.

تأمین زیرساخت ها و ایجاد بسترهای مناسب سرمایه گذاری، نقش بسیار مهمی برای حضور سرمایه گذاران در استان دارد.

برای تحقق این هدف مهم شرکت شهرک های صنعتی استان از تمام ظرفیت های ممکن استفاده خواهد کرد که البته همراهی دستگاه های خدمات رسان در این راستا ضروری است.

به استناد قانون، دستگاههای خدمات رسان موظف شده اند امکانات انتقال و عرضه خدمات خود را تا مبادی ورودی واحدهای صنعتی در داخل شهرک های صنعتی فراهم کنند.

در همین راستا سازمان برنامه و بودجه نیز به استناد همین مواد قانونی موظف شده که منابع مالی لازم را برای این دستگاه های اجرایی تامین کند.

یک فعال صنعتی در شهرک سنگ شهید سلیمانی نی ریز نبود برق را عامل اصلی عدم راه اندازی واحد تولیدی خود بیان کرد و خواستار تسریع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود برق در شهرک صنعتی نی ریز / ضرورت همکاری دستگاه ها با سرمایه گذاران

کمبود برق در شهرک صنعتی نی ریز / ضرورت همکاری دستگاه ها با سرمایه گذاران