مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-12سياسي

زیباکلام: روحانی نمی تواند نقش هاشمی را ایفا کند


صادق زیباکلام با بیان اینکه روحانی نمی تواند نقش هاشمی را ایفا کند، گفت: روحانی امید به صندوق رای را از بین برد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از هم میهن، یکی از افرادی که در دو انتخابات 92 و 96 در بین حامیان حسن روحانی حضور داشت و تلاش زیادی برای جلب نظر دانشگاهیان انجام داد، صادق زیباکلام است.

این استاد دانشگاه که از مقام مدافع به منتقد جدی حسن روحانی تغییر موضع داده، در گفتگو با هم میهن معتقد است که با سابقه ای که حسن روحانی در دوره دوم ریاست جمهوری داشته و با توجه به کیش شخصیتی او، نمی توان انتظار داشت که نقشی مشابه هاشمی رفسنجانی را در انتخابات اسفندماه ایفا کند.

جزییات گفتگوی هم میهن با زیباکلام به شرح زیر است: روند ثبت نام کاندیدا های حضور در مجلس خبرگان با ثبت نام حسن روحانی در آخرین روز به عنوان مطرح ترین چهره به پایان رسید.

کاندیداتوری مجدد روحانی در مجلس خبرگان و صدور بیانیه پس از این کاندیداتوری را چگونه ارزیابی می کنید؟ در این ارتباط دو مسئله مطرح است؛ یکی مسئله خود مجلس خبرگان است که فکر می کنم مدت هاست نقش اصلی خود را در ساختار سیاسی ایفا نمی کند.

صرف نظر از اینکه در دوره جدید چه افرادی به این مجلس برسند، عملاً این مجلس اینگونه نیست که انتظار و توقعی که در قانون اساسی پیش بینی شده را لبیک بگوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباکلام: روحانی نمی تواند نقش هاشمی را ایفا کند

زیباکلام: روحانی نمی تواند نقش هاشمی را ایفا کند