مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-19اجتماعي

بارش های سیل آسا در راه لرستان


هشدار وضعیت قرمز هواشناسی در استان های غرب کشور از جمله لرستان صادر شده بنابراین آماده باش تمامی دستگاه های خدمات رسان در استان ضروری است.

- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بارش های سیل آسا از نیمه امشب دوشنبه در استان آغاز می شود و با توجه به صدور هشدار قرمز هواشناسی، تمام دستگاه های مدیریت بحران باید در حالت آماده باش قرار بگیرند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا احمدرضا دالوند عصر یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران افزود: هشدار وضعیت قرمز هواشناسی در استان های غرب کشور از جمله لرستان صادر شده بنابراین آماده باش تمامی دستگاه های خدمات رسان در استان ضروری است.

  بنابر اعلام هواشناسی سامانه جدید بارش برف و باران از روز دوشنبه 29 آبان به مدت حدود 24 ساعت در لرستان فعال می شود که سیلابی شدن مسیل ها، آبگرفتگی معابر، رعد و برق و کاهش دمای هوا را به دنبال خواهد داشت.

  وی اظهار کرد: با توجه به بازه زمانی کوتاهی که در پیش داریم، کمتر از 24 ساعت لازم است جلسات هماهنگی تشکیل شود که مسئولیت مدیریت بحران در شهرستان ها با فرمانداران است تا با توجه به فرصت کم میزان بارشی که به صورت نقطه ای از طرف سازمان هواشناسی اعلام شده است تمهیدات لازم را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های سیل آسا در راه لرستان

بارش های سیل آسا در راه لرستان