مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-28بين الملل

بلومبرگ: چین به نشست صلح زلنسکی دست رد می زند


شبکه خبری بلومبرگ گزارش داد، چین احتمالا در نشست بین المللی مقامات امنیتی که قرار است با تمرکز بر جنگ اوکراین امروز (شنبه) در مالتا برگزار شود، - شبکه خبری بلومبرگ گزارش داد، چین احتمالا در نشست بین المللی مقامات امنیتی که قرار است با تمرکز بر جنگ اوکراین امروز (شنبه) در مالتا برگزار شود، شرکت نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست که انتظار می رود نمایندگانی از بیش از 50 کشور در آن شرکت کنند، بر فرمول صلح ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین متمرکز می باشد؛ موضوعی که پیشتر توسط روسیه مردود خوانده شده است.

طبق مصاحبه بلومبرگ با منابع آگاه به این موضوع، این نشست قرار است طی امروز و یکشنبه برگزار شود و اعضای گروه 7، قطر، آفریقای جنوبی، هند، ترکیه و چندین کشور دیگر از جمله برزیل و شیلی احتمالا در آن شرکت کنند.

آندری یرماک، مدیر دفتر رییس جمهوری اوکراین خاطرنشان کرد: این نشست بر چندین مبحث فرمول صلح کی یف از جمله غذا، انرژی، امنیت هسته ای، موضوعات بشردوستانه و همچنین احیای تمامیت ارضی اوکراین متمرکز خواهد بود.

بلومبرگ می گوید احتمال عدم شرکت چین در این نشست برای زلنسکی ناامید کننده خواهد بود زیرا رییس جمهور اوکراین طی این نشست به دنبال جذب حمایت از سوی کشورهایی است که موضع خنثی نسبت به بحران کشورش دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلومبرگ: چین به نشست صلح زلنسکی دست رد می زند

بلومبرگ: چین به نشست صلح زلنسکی دست رد می زند