مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:452023-10-24اجتماعي

تزریق «رایگان» واکسن آنفلوآنزا به سالمندان و معلولان مراکز نگهداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف رضایی با اشاره به وجود 172 مرکز نگهداری در استان تهران، اظهار کرد: حدود 12 هزار مددجو در این مراکز مستقر هستند که با توجه به میزان آسیب پذیری سالمندان و معلولان، - تزریق رایگان واکسن آنفلوآنزا به سالمندان و معلولان مراکز نگهداری معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران توضیحاتی در خصوص اختصاص واکسن رایگان آنفلوآنزا به سالمندان و معلولان مستقر در مراکز سازمان بهزیستی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف رضایی با اشاره به وجود 172 مرکز نگهداری در استان تهران، اظهار کرد: حدود 12 هزار مددجو در این مراکز مستقر هستند که با توجه به میزان آسیب پذیری سالمندان و معلولان، واکسن آنفلوآنزا براساس پروتکل بهداشتی تعریف شده و مشروط به اجازه قیم، در مراکز تزریق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری در مجموع حدود 3500 دز واکسن آنفلوآنزا به بهزیستی استان تهران اختصاص یافته است، گفت: در بخش اول، 2400 دز واکسن تحویل گرفته شد و همچنین قرار است یک هزار و 110 دز دیگر نیز هفته آینده تحویل بگیریم.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران ادامه داد: از هفته آینده و بعد از دریافت سهمیه باقی مانده، واکسن به مددجویان تزریق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق «رایگان» واکسن آنفلوآنزا به سالمندان و معلولان مراکز نگهداری

تزریق «رایگان» واکسن آنفلوآنزا به سالمندان و معلولان مراکز نگهداری