مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 23:502023-11-14سياسي

دبیرخانه دائمی شورای هفته فرهنگی ری باید تشکیل شود


باید دبیرخانه دائمی شورای هفته فرهنگی ری تشکیل و برنامه های محتوایی جامع و کامل تری به منظور بزرگداشت حضرت عبدالعظیم (ع) و ایام هفته فرهنگی ری تدارک دیده شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، یکصد و سی و هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری به ریاست معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با محوریت بررسی اقدامات دستگاه ها در برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته فرهنگی شهرستان ری و عملکرد ادارات در حوزه عفاف و حجاب در محل سالن جلسات شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.

مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری امروز در این جلسه با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی ری اظهار کرد: هفته فرهنگی ری با محوریت میلاد حضرت عبدالعظیم (ع) با همکاری نهادها و دستگاه های متولی در سطح شهرستان ری به خوبی اجرایی شد، اما باید این اقدامات و برنامه ها تکمیل و به صورت دقیق تر انجام شود.

وی گفت: در این راستا باید دبیرخانه دائمی شورای هفته فرهنگی ری تشکیل و برنامه های محتوایی جامع و کامل تری به منظور بزرگداشت حضرت عبدالعظیم (ع) و ایام هفته فرهنگی ری تدارک دیده شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: در جلسه امروز تصمیمات اثرگذاری در جهت بهبود ساختارهای فرهنگی شهرستان ری اتخاذ و مقرر شد تا از ظرفیت های کانون مساجد در راستای غنای فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه دائمی شورای هفته فرهنگی ری باید تشکیل شود

دبیرخانه دائمی شورای هفته فرهنگی ری باید تشکیل شود