مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-30اقتصادي

سکونت نزدیک به 20 میلیون نفر در حاشیه شهرها


پیرهادی با اشاره به اینکه طبق بررسی های انجام شده بیش از 19میلیون و 800 هزار نفر در بافت های غیررسمی شهری ساکن شده اند، افزود: در سال های اخیر اقبال به اسکان در سکونتگاه های غیررسمی از حاشیه کلان شهرها و شهرهای بزرگ به حاشیه شهرهای کوچک تسری یافته و متاسفانه .

- پیرهادی با اشاره به اینکه طبق بررسی های انجام شده بیش از 19میلیون و 800 هزار نفر در بافت های غیررسمی شهری ساکن شده اند، افزود: در سال های اخیر اقبال به اسکان در سکونتگاه های غیررسمی از حاشیه کلان شهرها و شهرهای بزرگ به حاشیه شهرهای کوچک تسری یافته و متاسفانه بزرگی مساحت و شمار خانوارهای ساکن در این محدوده ها با شیب قابل توجهی درحال افزایش است.

محسن پیرهادی  افزایش حاشیه نشینی را یکی از نمودهای آشکار فقر شهری خواند و گفت: متاسفانه در دهه اخیر با کوچ بسیاری از طیف محروم روستایی به حاشیه شهرها شاهد رشد قابل توجه آن هستیم و طبق بررسی های انجام شده، بیش از 19میلیون و 800 هزار نفر در بافت های غیررسمی شهری ساکن شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خانه ملت؛ محسن پیرهادی، نماینده مردم تهران و رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس با تاکید بر اینکه حاشیه های شهرها بدون مجوز و زیرساخت های لازم به محل زندگی شماری از مهاجران بدل شده است،گفت: رشد رو به فزونی جمعیت بافت های غیررسمی شهرها که فاقد هرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکونت نزدیک به 20 میلیون نفر در حاشیه شهرها

سکونت نزدیک به 20 میلیون نفر در حاشیه شهرها