مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-05ورزشي

عقب رفت شاهین کرمانشاه در لیگ فوتسال!


تیم فوتسال دسته اولی شاهین کرمانشاه امتیاز خود با یک تیم دسته دومی معاوضه کرد و امسال در رقابتهای لیگ دسته دوم فوتسال کشور شرکت می کند.

- ایسنا/کرمانشاه تیم فوتسال دسته اولی شاهین کرمانشاه امتیاز خود با یک تیم دسته دومی معاوضه کرد و امسال در رقابتهای لیگ دسته دوم فوتسال کشور شرکت می کند.

سیداحسان احسانی مدیرعامل باشگاه فوتسال شاهین کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برنامه ریزی فدراسیون برای شروع رقابت های لیگ دسته اول فوتسال، اظهارکرد: باتوجه به بالا بودن هزینه های حضور در این لیگ و نداشتن اسپانسر تصمیم گرفتیم یک لیگ پایین تر برویم.

وی افزود: کمتر از حدود یک ماه دیگر رقابت های لیگ دسته اول فوتسال آغاز می شود، اما تلاش ما برای جذب اسپانسر و حامی مالی به نتیجه نرسید.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه تصریح کرد: طبق برآوردهای انجام شده، برای حضور در لیگ دسته اول به حدود دو میلیارد تومان اعتبار نیاز داشتیم که تامین آن از توان باشگاه خارج بود، بنابراین طی یکی دو هفته اخیر امتیاز تیم خود را با یک تیم دسته دومی معاوضه کردیم تا بتوانیم حداقل در رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور حضور داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه که تیمش سابقه حضور در رقابت های لیگ برتر فوتسال را هم دارد، بدون ذکر نام تیمی که امتیاز شاهین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب رفت شاهین کرمانشاه در لیگ فوتسال!

عقب رفت شاهین کرمانشاه در لیگ فوتسال!