مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:302023-10-31اقتصادي

جلوی خام فروشی طلا در آذربایجان شرقی گرفته شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به وجود معادن طلا در آذربایجان شرقی این امکان و پتانسیل وجود دارد که محصولات این حوزه در داخل استان فرآوری شده و جلوی خام فروشی گرفته شود چرا که با این کار ارزش آن چند برابر افزایش خواهد یافت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی صبح امروز در کارگروه هماهنگی هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته تبریز  اظهار کرد: تبریز در حوزه تولید طلا و جواهر جزو قطب های کشوری است.

وی افزود: با توجه به وجود معادن طلا در آذربایجان شرقی این امکان و پتانسیل وجود دارد که محصولات این حوزه در داخل استان فرآوری شده و جلوی خام فروشی گرفته شود چرا که با این کار ارزش آن چند برابر افزایش خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در خصوص برگزاری نمایشگاه اظهار داشت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته تبریز از روز 25 تا 28 آبان در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

کلامی به برگزاری اولین همایش علمی این حوزه در تبریز اشاره کرد و بیان داشت: در کنار برگزاری این نمایشگاه، اولین همایش ملی توسعه صادرات مصنوعات طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته نیز روز 26 آبان ماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی خام فروشی طلا در آذربایجان شرقی گرفته شود

جلوی خام فروشی طلا در آذربایجان شرقی گرفته شود