مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-16سياسي

65 درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری از آب پایدار بهره مند می شوند


وزیر نیرو با اشاره به طرح آبرسانی به نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری با حضور رییس جمهور، گفت: همچنین در طرح بابا حیدر 15 درصد جمعیت استان از آب پایدار بهره مند می شوند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری وزیر نیرو با اشاره به طرح آبرسانی به نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری با حضور رییس جمهور، گفت: همچنین در طرح بابا حیدر 15 درصد جمعیت استان از آب پایدار بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر محرابیان 25 آبان ماه در آیین بهره برداری از 15 پروژه آبرسانی و برق رسانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آرزوی دیرینه مردم چهارمحال و بختیاری امروز به منصه ظهور می رسد، اظهار کرد: امروز 15 طرح عمدتاً در حوضه آب و تعدادی در حوزه برق رسانی با ارزش 27 هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که این حجم پروژه متمرکز در حوضه آب در این استان بی نظیر است.

وی به طرح آبرسانی به نیمی از جمعیت استان اشاره کرد و گفت: این طرح آبرسانی پایدار برای 13 شهر اصلی و 13 مجتمع روستایی آب پایدار تامین می کند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در سال 1390 آغاز شد و در شروع دولت حدود 30 درصد پیشرفت داشت، بیان کرد: یعنی این پروژه حدوداً سالانه 2.

7 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با همت مدیران استانی در طول این دو سال به صورت متوسط سالانه 35 درصد پیشرفت داشت و می توان گفت در این دولت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری از آب پایدار بهره مند می شوند

65 درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری از آب پایدار بهره مند می شوند