مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:052023-10-23اقتصادي

رشد 100 درصدی صدور مجوزهای سرمایه گذاری منتج به قرارداد در منطقه ازاد اروند


معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از رشد 100 درصدی صدور مجوزهای سرمایه گذاری منتج به عقد قرارداد در نیمه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از رشد 100 درصدی صدور مجوزهای سرمایه گذاری منتج به عقد قرارداد در نیمه نخست امسال خبر داد.

روح الله خزایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ارتقاء سازمان منطقه آزاد اروند در شاخص های اقتصادی در شش ماه نخست سال جاری، اظهار کرد: در نیمه نخست امسال شاخص های میزان تقاضای مشارکت در سرمایه گذاری، جذب سرمایه، واگذاری زمین به سرمایه گذاران، صدور مجوزهایی که منتهی به عقد قرارداد شده، صادرات، واردات، درآمد و جذب سرمایه گذاری رشد چشمگیری داشته اند.

وی افزود: براساس ارزیابی های انجام شده سازمان منطقه آزاد اروند در یکسال اخیر در تمام این شاخص ها، نمودارهای افزایشی را تجربه کرده است.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: در شاخص تسهیل در امر تولید، منطقه آزاد اروند بالاترین سرعت صدور مجوز و واگذاری زمین به سرمایه گذار را در میان مناطق آزاد کشور در اختیار دارد و در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 درصدی صدور مجوزهای سرمایه گذاری منتج به قرارداد در منطقه ازاد اروند

رشد 100 درصدی صدور مجوزهای سرمایه گذاری منتج به قرارداد در منطقه ازاد اروند