مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-30سياسي

انهدام شبکه 19 نفره گروهک منافقین در سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، در بیانیه ای مشترک اداره کل اطلاعات استان و سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان آمده است: به استحضار مردم فهیم و بصیر استان سیستان و بلوچستان می رساند؛ هم راستا با طراحی سرویس های جاسوسی بیگانه برای بی ثبات سازی کشور در سالگرد اغتشاشات 1401،گروهک جنایت پیشه منافقین نیز دست به اقدامات متعدد تروریستی و ایذایی زده است.

این گروهک که از گذشته در پی نفاق افکنی در جنوبشرق کشور بربستر تنوع قومی و مذهبی بوده ؛طی ماه های اخیر پس از نشان، جذب وآموزش تعدادی از عناصر مستعددر فضای مجازی ،آنهارا به ترور چهره های شاخص قومی و مذهبی، ایجاد ناامنی از طریق دامن زدن به اغتشاشات، آسیب رساندن به اموال عمومی، تعرض به مراکز نظامی و انتظامی و سر دادن شعارهای ساختار شکن در مراسم نماز جمعه موظف نموده است.

با حصول اطلاعات اولیه، سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) طی سلسله اقدامات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی، ضمن رصد دقیق و شناسایی تحرکات منافقین ،در اقدامی هماهنگ شبکه گسترده آن گروهک وابسته را شناسایی و19عضو آن در سطح استان را بازداشت کردند.

از مردم ولایت مدار و شریف سیستان و بلوچستان تقاضا دارد با عنایت به نقشه های شوم دشمن برای برهم زدن انسجام، آرامش وامنیتِ استان، با حفظ هوشیاری همیشگی، به ویژه در ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام شبکه 19 نفره گروهک منافقین در سیستان و بلوچستان

انهدام شبکه 19 نفره گروهک منافقین در سیستان و بلوچستان