مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-21اجتماعي

کشف بیش از 600 هزار قوطی شیرخشک احتکار شده در 3 استان


رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، امروز سه شنبه از کشف بیش از 600 هزار قوطی شیر خشک احتکار شده در 3 استان قزوین، البرز و خراسان رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز سه شنبه 30 آبان ماه 1402، سردار حسین رحیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح مقابله محتکران شیر خشک از کشف 646 هزار و 99 قوطی انواع شیر خشک خبر داد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی با رصد دقیق موضوعات و مسایل اقتصادی کشور سعی و تلاش خود را بکار بسته است تا اجازه ندهد برخی سوداگران اقتصادی برای کسب منافع باد آورده اقتصاد کشور را به چالش بکشانند عنوان داشت: در ماه های اخیر با توجه به التهابات صورت گرفته در عرضه شیر خشک در برخی از نقاط کشور این موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی فراجا قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی و هم افزایی کارشناسان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تعزیرات این موضوع بصورت ویژه در حال پیگیری و عملیاتی شدن است بیان داشت: در حال حاضر با پیگیری های صورت گرفته در کشور تاکنون در استان های قزوین، البرز و خراسان رضوی سه انبار احتکار شیر خشک شناسایی شده است.

سردار رحیمی افزود: در یکی از شهرک های صنعتی استان البرز تعداد 172 هزار و 440 قوطی شیر خشک و همچنین مقدار 29 هزار و 700 کیلو گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 600 هزار قوطی شیرخشک احتکار شده در 3 استان

کشف بیش از 600 هزار قوطی شیرخشک احتکار شده در 3 استان