مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-12بين الملل

سفیر اسراییل «عکاسان خبری» را تهدید به مرگ کرد


سفیر تل آویو در سازمان ملل تهدید کرد آن دسته از عکاسان خبری را که عملیات «طوفان الاقصی» به مواضع اسراییل را ثبت کردند، از بین خواهد برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دنی دانون هفدهمین نماینده دائم تل آویو در سازمان ملل آن دسته از خبرنگارانی را که آغاز عملیات طوفان الاقصی حماس به مواضع اسراییل را ثبت کردند، تهدید به مرگ کرد.

دانون در پیامی تهدیدآمیز در صفحه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: سازمان امنیت داخلی اسراییل اعلام کرد که تمامی شرکت کنندگان در قتل عام هفتم اکتبر (شنبه 15 مهر ماه) را از بین خواهد برد .

وی سپس به عکاسان خبری که این لحظه را به ثبت رساندند گفت: عکاسان خبری که در ثبت این حمله مشارکت داشتند، به این فهرست اضافه خواهند شد .

صبح روز شنبه 15 مهر ماه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف اراضی فلسطین اشغالی شامل تل آویو، محمد الضیف فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینیان و هتک حرمت مسجدالاقصی خبر داد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی اعلام وضعیت جنگی کرد و با بیان این که در وضعیت جنگی قرار داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر اسراییل «عکاسان خبری» را تهدید به مرگ کرد

سفیر اسراییل «عکاسان خبری» را تهدید به مرگ کرد