مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-09ورزشي

مارتینز: همه چیز در بازی با آلومینیوم شروع می شود


همه چیز از فردا در بازی با آلومینیوم شروع می شود، مطمئنا بازیکنان آکادمی خیلی خوب هستند و مطمئنا اگر بهترین ورژن خود را ارائه دهند از آن ها استفاده می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ایگناسیو مارتینز سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: ما آگاهیم که از یک بازی خیلی بد برابر مس رفسنجان بر می گردیم، در طول هفته تمرینات مان را انجام دادیم و تعهد را در بین بازیکنانم دیدم، شرایط هواداران و عصبانیت آن ها را درک می کنیم ولی تلاش می کنیم خوشحالی را به آن ها برگردانیم.

وی افزود: همه آگاهیم که وقتی در کشورها و جامعه تغییراتی ایجاد شود نیاز به صبوری هست، ولی درباره فوتبال مردم نسبت به این موضوع پذیرش ندارند، ولی مطمئن باشند مارتینز و کادرش ساعات زیادی را برای این تیم وقت می گذارند و تمام تلاش خود را برای موفقیت فولاد می کنند.

سرمربی فولاد گفت: قبل تر هم گفتم مقابل شمس آذر می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم و بدشانسی آوردیم، درباره بازی مس هیچ بهانه ای نمی توانیم داشته باشیم،  از ابتدای بازی جوری که می خواستم نتوانستیم بازی کنیم و بازی را باختیم.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل عدم نتیجه گیری فولاد، بستن تیم توسط مربی دیگری است، بیان کرد: این فقط یک بهانه ساده است، من به این موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مارتینز: همه چیز در بازی با آلومینیوم شروع می شود

مارتینز: همه چیز در بازی با آلومینیوم شروع می شود