مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-19سياسي

خروجی رویدادهای دانشجویی، جهش علم و فناوری است


رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به آغاز به کار جشنواره درون دانشگاهی حرکت ، گفت: خروجی چنین رویدادهایی می تواند جهشی در راستای علم و فناوری و خواسته های جامعه ایجاد کند.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به آغاز به کار جشنواره درون دانشگاهی "حرکت"، گفت: خروجی چنین رویدادهایی می تواند جهشی در راستای علم و فناوری و خواسته های جامعه ایجاد کند.

دکتر علی محمد آخوندعلی در حاشیه افتتاحیه پانزدهمین جشنواره دانشجویی حرکت که امروز (28 آبان ماه) در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز پانزدهمین دوره جشنواره دانشگاهی حرکت و اولین دوره این جشنواره پس از پاندمی کرونا، با فعالیت 25 انجمن علمی در رشته های مختلف آغاز به کار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به فعالیت دانشجویان در این جشنواره، افزود: این جوانان، ذهنی کاملا خلاق و آماده دارند و این انجمن ها بستری برای مطرح کردن ایده ها و ایجاد فضای دورهمی است.

خروجی چنین رویدادهایی می تواند جهشی در راستای علم و فناوری و خواسته های جامعه ایجاد کند.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ایده ها و جرقه های ذهنی، در دنیای خارج به واقعیت می پیوندند؛ ایده ای که در ذهن جوانان ایجاد می شود مطمئنا با پیگیری، به نتیجه می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی رویدادهای دانشجویی، جهش علم و فناوری است

خروجی رویدادهای دانشجویی، جهش علم و فناوری است